Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης | Πανδημία και Νέες Τεχνολογίες. Η περίπτωση των μαθητών και μαθητριών του 1ου Γυμνασίου Ωραιοκάστρου. |
Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί:
1) Άννα Μιχαηλίδου, Πληροφορικός, συντονίστρια, 2) Γεώργιος Αρβανιτίδης, Γεωπόνος και 3) Κωνσταντίνος Μουρατίδης, Πληροφορικός.
Βασικά στοιχεία του προγράμματος:
– Ανάπτυξη θεμάτων που αφορούν την Πανδημία. Δημιουργία ερωτηματολογίου σχετικού με το θέμα.
– Το ερωτηματολόγιο θα δοθεί σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου.
– Αποδελτίωση του ερωτηματολογίου με την βοήθεια των συμμετεχόντων μαθητών και μαθητριών και απλή στατιστική ανάλυση με την βοήθεια του προγράμματος Microsoft Excel.
– Δημιουργία λευκώματος.
– Δημιουργία video με προσωπικές εμπειρίες των παιδιών.
– Συμμετοχή στο 13ο Διαδικτυακό Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής με την εργασία με τίτλο: “Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην περίοδο της Πανδημίας. Μελέτη περίπτωσης στην καθημερινή ζωή των μαθητών και μαθητριών του 1ου Γυμνασίου Ωραιοκάστρου.”
– Αποτελέσματα. Συμπεράσματα.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης | Μια πράσινη πινελιά στον Δήμο μας. |
Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί:
1) Χαρίκλεια Τζάτζου, Αγγλικής Φιλολογίας, συντονίστρια, 2) Αρβανιτίδης Γεώργιος, Γεωπόνος και 3) Άννα Μιχαηλίδου, Πληροφορικός.
Βασικά στοιχεία του προγράμματος:
– Ορισμός του αστικού πρασίνου και κατηγοριοποίησή του σε πράσινους χώρους αναψυχής και λειτουργικούς πράσινους χώρους.
– Οι παράγοντες που καθορίζουν την επάρκεια του πρασίνου σε ένα Δήμο: απόσταση, προσβασιμότητα, ίση κατανομή, σωστή έκταση, ελκυστικότητα, ασφάλεια, επαρκής φωτισμός, κατάλληλα δασοπονικά και καλλωπιστικά είδη.
– Η αναλογία χώρων πρασίνου σε άλλους δήμους της Θεσσαλονίκης και σε Ευρωπαϊκές πόλεις.
– Τα περιβαλλοντικά και κοινωνικά οφέλη της ύπαρξης επαρκούς αστικού πρασίνου.
– Αξιολόγηση του αστικού πρασίνου του προαύλιου χώρου του σχολείου και προτάσεις.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας | Η συγχώρεση ως βίωμα. |
Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί:
1) Κορνηλία Ιωαννίδου, Θεολόγος, συντονίστρια και 2) Βασίλειος Πολίτης, Κοινωνιολόγος.
Βασικά στοιχεία του προγράμματος:
Οι μαθητές μέσα από τον βιωματικό τρόπο εκπαίδευσης:
– Γνωρίζουν βασικές αξίες, όπως η συγχώρηση. Η συγχώρηση συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση και την μείωση της παραβατικότητας στο σχολείο, ενώ αλλάζει την στάση και τον τρόπο σκέψης των συμμετεχόντων.
– Κατανοούν και χρησιμοποιούν την ενσυναίσθηση στην καθημερινότητά τους.
– Μαθαίνουν να διαχειρίζονται συναισθήματα όπως ο θυμός με διαφορετικό τρόπο.
– Πείθονται ότι τα προβλήματα και οι αντιπαραθέσεις λύνονται με ανεκτικότητα, κατανόηση και διάλογο.
– Βελτιώνουν τις μεταξύ τους σχέσεις, αυξάνοντας την αυτογνωσία τους και αναπτύσσοντας αλληλεγγύη στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.
Παρακολούθηση προγράμματος μέσω Webex
Ένα βήμα μπροστά – Βιωματικό παιχνίδι
Συζήτηση στην φύση