ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ 2020-21

Η σχολική χρονιά 2020-2021 χαρακτηρίστηκε από την Πανδημία Covid-19. Το σχολείο παρέμεινε κλειστό για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και λόγω των υποχρεωτικών υγειονομικών μέτρων δεν πραγματοποιήθηκαν δια ζώσης εκπαιδευτικές επισκέψεις ή ενδοσχολικές δραστηριότητες. Τα προγράμματα καινοτόμων δράσεων πραγματοποιήθηκαν με δια ζώσης συναντήσεις όσο το σχολείο παρέμεινε ανοιχτό και διαδικτυακά κατά των περίοδο της καραντίνας. 

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

07 Ιουνίου 2021Πάρκο Καλόγερου

Συμμετοχή του τμήματος Β5 σε διδακτική επίσκεψη στο πάρκο του Καλόγερου στο Ωραιόκαστρο. Η επίσκεψη είχε περιβαλλοντικό χαρακτήρα και υλοποιήθηκε διαθεματικά με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, με θέμα “Περίπατος στη φύση και διαλεκτική: ας αποβάλλουμε το ΑΓΧΟΣ από τη ζωή μας”
Την δράση οργάνωσε η κ. Ιωάννα Λυμπιτσούνη, Φιλόλογος.

Συζήτηση όλοι μαζί σε κύκλο

Εικόνα 1 από 5

14 Μαΐου 2021Το μυστήριο της μικρής αρκούδας

Συμμετοχή των τμημάτων Α3, Α5, Β2 και Α4, στο εγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Το μυστήριο της μικρής αρκούδας”, της μη κερδοσκοπικής περιβαλλοντικής οργάνωσης ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ, το οποίο απευθύνεται σε μαθητές/-τριες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

“Το μυστήριο της μικρής αρκούδας” είναι ένα διαδραστικό παιχνίδι που αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες. Στόχος είναι η ενημέρωση των μαθητών/-τριών σε ζητήματα που αφορούν το φυσικό περιβάλλον, με παιγνιώδη τρόπο. Παράλληλα με το παιχνίδι εμφανίζονται σύντομες πληροφορίες που σχετίζονται που σχετίζονται με τις δράσεις της περιβαλλοντικής οργάνωσης ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ για τα δάση, τους οικοτόπους, την βιοποικιλότητα και για προστατευόμενα είδη της ελληνικής πανίδας, όπως η αρκούδα, ο λύκος, η βίδρα, το αγριόγιδο, το ζαρκάδι και το ελάφι.

Την δράση οργάνωσε η καθηγήτρια κ. Αλεξάνδρα Χριστοφιλοπούλου, Φιλόλογος. 

20 Απριλίου 2021Έχω δικαίωμα να ζω χωρίς βία – ΧΕΝΘ

Συμμετοχή του τμήματος Β2 στην παρουσίαση του εγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος ευαισθητοποίησης “Έχω δικαίωμα να ζω χωρίς βία” της ΧΕΝΘ. Το πρόγραμμα έχει στόχο την πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση των μαθητών/-τριών σε θέματα ενδοσχολικής βίας. Ειδικότερα επιδιώκεται:

– Η αποσαφήνιση των εννοιών πείραγμα, επιθετικότητα, βία.
– Η απόκτηση γνώσεων σχετικά με τις μορφές βίας, τις επιπτώσεις στο θύμα, τον θύτη και την σχολική κοινότητα.
– Η ενημέρωση για τους τρόπους διαχείρισης των περιστατικών.

Την δράση οργάνωσε η καθηγήτρια κ. Αλεξάνδρα Χριστοφιλοπούλου, Φιλόλογος.